"Friendship is born at that moment when one person says to another, 'What! You too? I thought I was the only one.'" ~ C. S. Lewis

Thursday, April 29, 2010

Yipee! and Yuck.

I have come to the realization that I use a LOT of exclamation marks in my blogging and commenting. A LOT. Which I think is kind of funny, because I don't really exclaim much of anything when I'm talking.

But in blogging if I'm excited about something, an exclamation point is the only way to really get that point across.

For example:

If I say yeah.

It looks like I'm just saying, yes I can see that.

If I say yeah!

Then it looks like Yay! I'm so happy!

*all above should be considered a rabbit trail from the actual content of this post*

What I really wanted to do is let you all know about the new happy member of my family.

I have posted her picture here:
Isn't she cute? And look at that sassy butterfly tattoo.

Her name is Kaylee

She's promised to be my BFFL and never allow the evil ceiling mice to kidnap her. But I tuck her away every night, because she's just so cute, they wouldn't be able to resist.

So I am very excited to have Kaylee around.

As for the yuck part? Well, I woke up on Tuesday morning to discover that a cold had attacked my head during the night.


So now I have that whole sniffly, snuffly, my head feels about three times as big as it actually is and it's not actually attached to my body thing.
Yeah, kind of like that.

Anyhoo. So I'm not being very coherent, but it's down to the last two days of the A-Z challenge and I didn't want to miss a day! Not this close to the end!

Tomorrow is Z and then Monday, we're going to have a blog extravaganza where all of us that were involved are going to write about our experience through this month. I'm excited about that.

TTFN!

10 comments:

Roland D. Yeomans said...

Sorry about your stuffy nose. But love your attack bunny. Congrats on making it from A all the way to Z. Roland -- who is now off to catch some Z's!

Al said...

I am very, very afraid of the attack bunny!

Seriously, after Monty Python's Holy Grail you have to take the threat from any bunny seriously.

KarenG said...

You made it all the way from A to Z! Awesome! And that attack bunny is so cute in a creepy kind of way.

Tempo said...

..dont underestimate the attack bunny, nasty...but in a tasty kind of way...

Rae said...

It's been a fun ride! Thanks for inviting me into your world. Blog On!

SonshineMusic i.e. Rebecca T. said...

@Roland: Thanks for stopping by. The attack bunny seems to have gone away over night. Yeah!

@Al: You're right, you can't take any bunny attack too seriously!

@KarenG: I kept looking at it and going, Creepy? or Cute? I don't know.

@Tempo: haha - I don't think I've ever eaten rabbit. hmmm...

@Rae: Thanks for coming along!

Cynthia Reese said...

BAD bunny! VEWWWY, VEWWWY BAAAAD bunny!

Feel better soon!

Stina Lindenblatt said...

That's funny about the exclamations. We hear all the time that we have to avoid using them, but boy do we love to use them in our comments. Maybe that's 'cause we hold back so long from using them, that they kind of explode when we finally get the chance to write them. :)

Have a great weekend!

Falen said...

ugh i got a cold 3 weeks ago, i'm still fighting off its grip.
not fun

sarahjayne smythe said...

Sorry to hear you're sick, but yay!you! for completing the challenge.